Waarom besteden we hier extra aandacht aan? Je repareert en onderhoud toch gewoon auto's zoals vele autobedrijven doen? Wij horen dagelijks dat er specifieke redenen zijn waarom klanten vele kilometers afleggen om ons te bezoeken. Daar zijn wij natuurlijk heel blij mee en trots op. Maar blijkbaar zijn we dus toch ook uitzonderlijk tussen al die autobedrijven!  Dit is wat je van ons kunt verwachten:

Baas over eigen portemonnee
Wij repareren nooit zonder akkoord van de klant. Het is tenslotte uw auto en uw portemonnee. Wij adviseren aan de hand van onze diagnoses en u beslist wat wij mogen uitvoeren. ''Of jullie de ruitenwissers mogen vervangen? Daar hoef je toch niet voor te bellen, natuurlijk is dat goed!'' Jawel, wij bellen altijd om met u te overleggen, ook al is het iets kleins. Zo komt u nooit voor (financiële) verrassingen te staan en weet u altijd waar u aan toe bent. Vooraf vrijblijvend een offerte aanvragen is ook altijd mogelijk.

Transparantie nr. I
Ons pand is voorzien van veel glas en u kunt vanuit de wachtruimte zien wat er in de werkplaats gebeurd. Dat is namelijk helemaal geen geheim. Vanwege de Corona maatregelen kunnen we klanten helaas niet toelaten in de werkplaats maar dankzij de ramen kunt u het alsnog meekijken terwijl u wacht.

Transparantie nr. II
Een goede gewoonte is het maken van foto's en filmpjes tijdens de reparatie. Dit doen we voornamelijk om onze adviezen te onderbouwen zodat we u goed uit kunnen leggen wat er aan de hand is. Maar ook zodat u een kijkje achter de schermen krijgt. De één vindt dat interessanter dan de ander, daarom is vragen naar meer beeldmateriaal van uw auto ook absoluut geen punt. Kleine moeite, groot plezier.

Transparantie nr. III
Alle onderdelen die onze monteurs demonteren en vervangen worden bewaard. We verzamelen ze overzichtelijk per auto. Zodra u de auto op komt halen kunnen we alles (nogmaals) uitleggen én laten zien. Zo kunt u bekijken waarom het aan vervanging toe was of wat de oorzaak was van de klachten. Daarnaast mag u indien gewenst de onderdelen ook meenemen.

Service om blij van te worden

  • Gratis haal- en brengservice in de regio
  • Gratis pechhulp Europa abonnement bij onderhoud
  • Gratis APK bij/na onderhoud
  • Altijd zo snel mogelijk antwoord op uw vragen
  • Bereikbaar via e-mail, WhatsApp, Social Media en natuurlijk telefonisch
  • Twee avonden per week en op zaterdag geopend

Recensies
We zijn blij met alle 575+ recensies die we mochten ontvangen, maar deze onderstreept hetgeen hierboven is beschreven wel erg duidelijk!

''Recentelijk de versnellingsbak van mijn Alfa 159 laten reviseren bij Van Loon wegens de goede reviews. Deze kan ik alleen maar onderschrijven: de revisie is professioneel en snel uitgevoerd, waarbij er helaas ook wat andere zaken aan het licht kwamen. Ik ben hier middels foto’s en filmpjes uitstekend over geïnformeerd incl een kostenplaatje zodat ik er even over na kon denken. Uiteindelijk alle werkzaamheden uit laten voeren en ik heb uiteindelijk een auto opgehaald die weer als nieuw schakelt, waarbij ondanks het late tijdstip ook nog ruim de tijd werd genomen om de oude onderdelen te bekijken incl uitleg. Daarbij waren ze in het natraject zeer behulpzaam en servicegericht bij het beantwoorden van vragen en overige after-sales aangelegenheden, ik ben in ieder geval ontzettend goed geholpen en een welgemeend compliment is dan ook op zijn plaats. Renate en Johan, dank voor de goede zorgen!''

Zomer 2020 ter ere van onze 500e positieve recensie: